Selasa, Ogos 18, 2009

KATA-KATA ALUAN PENAUNG

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh diucapkan kepada muslimin dan muslimat khususnya dari qariah Surau Nur Ikhwan. Terlebih dahulu saya ingin menucapkan Alhamdulillah ..segala puji bagi Allah Ta'ala kerana dengan rahmat dan izin Nya edisi sulong SUARA NUR IKHWAN dapat direalisasikan.

Suara Nur Ikhwan (SNI) ini diwujudkan bertujuan untuk menjadi penyebar ilmu dan maklumat kepada semua masyarakat setempat di sekitar Rawang Perdana. Dengan saluran SNI ini segala maklumat aktiviti dan juga ilmu dapat disampaikan kepada semua. Mudah-mudahan masyarakat setempat dapat manfaatkan SNI ini dengan sebaik mungkin di dalam usaha untuk memantapkan lagi diri dan keluarga dari aspek keimanan dan ketaqwaan sebagai insan yang bergelar hamba Allah.

Saya juga ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan terimakasih yang tidak terhingga kepada sidang pengarang yang bertungkus lumus untuk menjadikan SNI ini satu kenyataan. Saya juga mengalu-alukan sumbangan masyarakat di dalam usaha untuk meningkatkan ukhuwah di kalangan ahli qariah.

Saya juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Salam Ramadhan kepada semua muslimin dan muslimat sekeluarga. Semoga Allah megurniakan kepada kita semua kekuatan ruhani dan jasmani untuk melaksanakan ibadat puasa dan ibadat-ibadat lain dengan amalan yang terbaik seolah-olah Ramadhan ini adalah Ramadhan terakhir untuk diri kita.

Saya juga ingin menjemput semua muslimin dan muslimat sekeluarga untuk hadir ke surau untuk mengimarahkankan lagi suasana di bulan Ramadhan yang penuh dengan pengisian ilmu dan amal ibadat. Disamping itu, kehadiran muslimin dan muslimat semua akan meningkatkan lagi ukhuwah di antara satu sama lain.

Akhir kata, saya amat bersyukur kepada Allah Ta'ala dan semoga Allah Ta'ala mengampuni, memberkati , dan merahmati kita semua dengan rahmatNya yang Maha luas.

Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan